Ungdomsafdelingen

Klubbens træninger

Alle spillere i Ungdomsafdelingen bliver inddelt på hold i forhold til deres spillemæssige niveau.

Alle spillere tilbydes minimum 2 træninger per uge opdelt i 3 forskellige niveauer: Basis, Bobler og Talent, hvoraf Basis-træningerne er inddelt efter alder.

For de helt små tilbyder Drive Badmintonklub, Tumleton (1-4 år) og Miniton (3-7 år), hvor der er fokus på motorik, badminton og leg mellem forældre og børn.

·       Basis: 1-2 ugentlige træninger

• Særligt motiverede spillere kan blive tilbudt vores Basis EKSTRA træning som yderligere træning

·       Bobler: 3 ugentlige træninger

• Med mulighed for morgentræning tirsdag og pigetræning torsdag

·       Talent - 3 ugentlige træninger

• Med mulighed for morgentræning tirsdag, og specialtræning torsdag – for udvalgte spillere

Det skal understreges, at alle spillere kan blive ”rykket” rundt i løbet af sæsonen, såfremt spillerniveauet ændrer sig. Der bliver selvfølgelig taget hensyn til, at nogle børn gerne vil følges til træning.

Hvis nogen er meget kede af de dage, de er sat til at spille eller hvis de er kede af det niveau de er sat på, så finder vi også ud af det.

Fyldte træninger

Flere af vores Basis-træninger er desværre fyldte. Derfor kan man ikke finde en tilmeldingsformular under fanerne på de hold der er fyldte. Hvis man stadig ønsker at komme på venteliste, skal man være velkommen til at kontakte vores ungdomscheftræner, Sune.

Prøvetræning

Som ny ungdomsspiller har du to ugers prøvetræninger inden kontingentet skal betales. Er du begynder eller har du spillet lidt, men ikke spillet turneringer, skal du tilmeldes et af vores Basishold.

Tilmeldinger og mails besvares som udgangspunkt mandage og torsdage.

Frit spil og individuel træning

Du kan tage ned og spille eller træne selv en gang om ugen, og i dette tidsrum er der også plads til private individuelle træninger, hvis du har brug for lidt ekstra.

Søndag kl. 13-15

Udmelding

Skal ske skriftligt på mail til vores ungdomscheftræner, Sune

Kontakt ungdomsafdelingen her:

Følg os på Facebook