Senior

Velkomstbesked

Seniorafdelingen i Drive Badmintonklub er for spillere der som minimum har erfaring med serie 1 / Københavnerserien. Vi har seks hold i den årlige holdturnering der spænder fra 2. division til serie 1. Seniorafdelingen er opdelt i T1 og T2. Som seniormedlem har du mulighed for: - 2 ugentlige træninger af to timer med trænere. - 2 ugentlige fritræninger af to timer med adgang til bolde. Træningerne vil være en blanding af spilorienterede øvelser og kampe, hvilket varierer alt efter tidspunkt i sæsonen, så det går hånd i hånd med præstationsforventingen til holdkampe. Du kan se i kalenderen, hvor og hvornår T1 og T2 finder sted. Ønsker du at høre om du kan komme til prøvetræning, må du meget gerne ved kontakt beskrive din erfaring med badminton, gerne hvilket navn vi skal søge på på BadmintonPlayer, ranglistepoint, hvilken klub og hvilket niveau du har spillet på i holdturneringen. For yderligere spørgsmål angående prøvetræning, træningsmuligheder, m.m., benyt venligst kontaktformularen til højre.

Tir
Klubmesterskab