Velkomstbesked

Denne træning tilbydes til de spillere i klubben, som har et særligt talent for badmintonspillet. Formålet med træningen er at forsøge på at udvikle toppen i klubben og samtidig både øge niveauet og gøre bredden i toppen større. Som talentspiller er du: - udtaget af trænerne - tilbudt holdkampe på klubbens hold. - fokuseret på at udvikle dig og træner seriøst. - turneringersspiller og åben for coaching i forhold til niveau. - tilbudt spillersamtaler og bliver løbende evalueret. En mindre gruppe af talentspillerne tilbydes specialtræning en gang om ugen, med stort fokus på udvikling af slag- og benarbejdsteknikker. Som Talentspiller har du mulighed for at tilvælge Morgentræning, hvis du er klar på at stå tidligt op og har brug for en ekstra træning. Du kan se i kalenderen, hvor og hvornår træninger for Talent finder sted. For yderligere spørgsmål angående prøvetræning, træningsmuligheder, m.m., benyt venligst kontaktformularen til højre.

Fre
Mariendalshallen Hal B
Man
Maj
Ons
Bobler & Talent
Fre
Øveturnering

Trænere

Profile Image
Cheftræner
Sune Levy Thomsen
Profile Image
Magnus Frovst Bendtsen
Thor percy hinge Pedersen

Ved udfyldelse af tilmeldingsblanketten bedes du udfylde dit barns navn og ikke dit eget.

525,00 kr. 1. mar