Generelt

I Drive Badmintonklubs seniorafdeling går vi op i et socialt miljø, hvor alle der kommer i klubben er glade.
Vi går op i træning med højt niveau og et kompetetivt element, hvor det er vigtigt at man tager ansvar og kræver af hinanden. Det giver os bedre forudsætninger til træningen såvel i holdturneringen.

Træninger

Træningen i seniorafdelingen er niveau-opdelt i T1- og T2-træninger (se underfanen "Senior".

Det er et krav, at man på disse hold prioriterer og spiller holdkampe.

Prøvetræning

Hvis du ønsker at komme til prøvetræning, kontakt enten vores træner, Kim Bruun, eller seniorspillerudvalget (SSU) på [email protected]. Her må du gerne beskrive din erfaring med badminton, ranglisteplacering, tidligere klub og hvilket niveau du har spillet på i holdturneringen.

Sociale arrangementer

Der bliver afholdt adskillige arrangementer i løbet af sæsonen, såsom opstartsfest, julefrokost, beer-pong turnering og sæsonafslutningsfest. Arrangementer kan både blive holdt i klubben, men også ude i bylivet.

Turneringer

Vi tager ud til turneringer i løbet af året, heraf en større klubtur er ofte til Odense Classic i foråret. Vi spiller også den årlige Københavner Cup, som arrangeres af Københavnskredsen og afvikles i Gentofte.

Kontakt seniorafdelingen her:

BadmintonPlayer